Cau la bandera espanyola en l'acte central del Dia de les Forces Armades. El rei, que presidia l'acte, ha reaccionat amb una mirada de sorpresa quan la bandera ha caigut del màstil.
L’exèrcit espanyol no ha guanyat mai cap guerra, només contra els propis ciutadans, i no era una guerra sinó una rebel·lió de militars insurrectes i, per tant, cap honor per a l'exèrcit.
Quan els ganàpies com el rei i la seva filla, es dediquen a jugar a soldadets vestits amb uniformes del bàndol que fa noranta anys havia segrestat la república, ja és un episodi prou degenerat que ens fa vergonya aliena, però que no s’adonin del ridícul que fan és molt pitjor, i que ho transmetin pel seu canal públic de la televisió espanyola els fa culpables de malbaratament de recursos públics, culpables de fer apologia de l’odi, i culpables de perdre el temps amb jocs inútis.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada