Dissoldre el concordat amb la Santa Seu que perdura des de 1953.
Dissoldre la Guàrdia Civil que és un cos de guàrdia, però no és civil.
Dissoldre els pactes post-electorals que no ha votat ningú.
Dissoldre la pau autonòmica que no controla ni el pressupost ni la inversió.
Dissoldre l'exèrcit espanyol que no ha guanyat mai cap guerra.
Dissoldre la Llei Mordassa de 2015 contra els drets humans fonamentals.
Dissoldre el Tribunal Suprem que és suprem, però no és el tribunal natural.
Dissoldre el Tribunal Constitucional que és tribunal, però no és constitucional.
Dissoldre el Tribunal de Comptes que fa els comptes, però no és un tribunal.
Dissoldre el Parlament de Catalunya perquè no permet parlar de tot.
Sense dissoldre el franquisme, no hi ha independència.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada