LA GELOSIA DELS CASTELLANS ÉS INCURABLE I AQUEST ÉS EL SEU TALÓ D'AQUIL·LES
No se n’han sortit d’empresonar el president Carles Puigdemont, no se’n surten de treure del MNAC les pintures de Sixena, no se’n sortiran d’exculpar l’expresident José Luis Rodriguez Zapatero amb gran perjudici del PSOE apuntalador de la monarquia i, entre altres desgràcies, han descobert que la família reial ja no és benvinguda enlloc dels Països Catalans.
Vistes des de Madrid, totes aquestes causes obertes fan tremolar els fonaments del règim castellà.I ara, amb la reacció visceral al veure el mapa petit de la nova equipació de l’Athletic Club batejada “Gure Nortasuna”, les elits franquistes no poden ocultar que pateixen un nou atac de gelosia -no hi ha cap altra explicació-, i ho declaren en públic.
Troben natural la indignació de la Unión del Pueblo Navarro UPN, la indignació del PP i, sobretot, la indignació de Vox que fins i tot amenaça amb la denúncia a la Federació Espanyola de Futbol perquè sancioni el club.
En canvi, per nosaltres totes les crisis de gelos que pateix el bàndol contrari són una gran notícia, com una oportunitat històrica per provocar el seu esfondrament.
La gelosia dels castellans és incurable i aquest és el seu taló d’Aquil·les.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada