2026 05 20 AQUESTA ÉS LA DIFERÈNCIA.
El millor govern és el que no ha de prohibir res ni sancionar mai, però per arribar a l'excel·lència cal saber governar i no és el cas, per això al Parlament de Catalunya han de fer lleis que prohibeixen pintar els trens i han d'imposar fortes multes als graffiters infractors.
En aquest afer de les pintades als trens recomano que observem els trens de la Generalitat que no tenen pintades i no s'han d'aturar gairebé mai per avaria, mentre els d'ADIF i RENFE sí.
El trens de la Generalitat estan vigilats a cobert quan no circulen, i segueixen un pla rigorós de manteniment tècnic, mentre que els altres no, aquesta és la diferència.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada